Kiekvienam asmeniui gydymas yra skirtingas. Jis priklauso nuo to, kokio tipo šlapimo nelaikymą turite ir kiek tai įtakoja Jūsų gyvenimą. Po to, kai gydytojas žino, kas sukelia šlapimo nelaikymą, Jūsų gydymas gali apimti pratimus, gydymą vaistais ar minėtų būdų kombinacijas. Kai kurioms moterims gali prireikti operacijos.

Taip pat yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti namie. Daugeliu atvejų, šių gyvenimo būdo pokyčių gali pakakti kontroliuojant šlapimo nelaikymą.

  • Sumažinti kavos, arbatos normas, taip pat sumažinti gazuotų gėrimų kiekį, ypač alkoholio.
  • Valgyti produktų, kuriuose yra daug ląstelienos, taip išvengiant vidurių užkietėjimo.
  • Nerūkykite. Jeigu Jums sunku mesti, pasitarkite su gydytoju apie būdus tai padaryti.
  • Išlaikykite sveiką svorį.
  • Eikite į tualetą kelis kartus nustatytu laiku kiekvieną dieną ir dėvėkite drabužius, kuriuos galite lengvai nuimti. Stenkitės nueiti į tualetą taip greitai, kaip tik galite.
  • Sekite savo simptomus ir juos užsirašykite. Tai gali padėti Jums ir Jūsų gydytojui rasti geriausią gydymo metodą.

Jei turite šlapimo nelaikymo problemų, nesivaržykite ir apie tai pasakykite savo gydytojui.

Yra dar vienas tikrai veiksmingas būdas, kaip galite kontroliuoti šlapimo nelaikymą. Tai Kegelio pratimai, kurių metu yra stiprinami dubens raumenys ir mažinama šlapimo nelaikymo rizika. Kadangi šlapimo nelaikymą dėl įtampos įtakoja silpni dubens raumenys, kodėl gi nepabandžius šių pratimų. Atliekami kėgelio pratimai kartu su tam skirtais vaginaliniais kamuoliukais, poveikį tik sustiprina ir norimas rezultatas pasiekiamas kur kas greičiau. Daktaras Adomas rekomenduoja:

Lelo vaginaliniai kamuoliukai:

LELO_Femme-Homme_LUNA-BEADS_product-1_1


Suspauskite raumenis, kuriuos Jūs naudojate, kad suspaustumėte tamponą savo vaginoje. Laikykite suspaudimą 10 sekundžių, paskui atsipalaiduokite. Darykite taip 3 arba 4 kartus kiekvieną dieną. Kadangi raumenys sustiprėja, Jūs galite kontroliuoti šlapimo nelaikymą. Jūs taip pat galite išmokti daryti Kegelio pratimą, nutraukiant šlapinimąsi. Tačiau šį pratimą daryti galima tik gerai jį mokant, priešingu atveju – gali atsirasti infekcija.

Kad jaustumėtės saugiau, galite naudoti įklotus ar vystyklus suaugusiems, kurie skirti būtent šlapimo nelaikymui. Jų galite rasti vaistinėje ar medicinos reikmenų parduotuvėse.


Palikti Komentarą

Jūsų elektroninis paštas nebus rodomas viešai. Reikalingi laukai pažymėti * *